საწრეო მუშაობა ბუნებისმეტყველებაში


         საწრეო მუშაობა ბუნებისმეტყველებაში

საწრეო   მუშაობა
     საგანი: ბუნებისმეტყველება
     წრის სახელწოდება:   ,ბუნების შვილები
     სკოლა:  სსიპ . ბათუმის მე-18 საჯარო სკოლა
     კლასი:    I - 
     სასწავლო წელი:  2019-2020 წლის სემესტრი
     წრის ხელმძღვანელი მასწავლებელი:   ეთერ დიასამიძე

                           
                           საწრეო მუშაობის მიზნები

●  მოსწავლეებში ბუნებისადმი ინტერესის გაღვივება;

 ●  დაკვირვების, კვლევის , კლასიფიცირების,მსჯელობის, დასკვნების გამოტანის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.

  ●   შემოქმედებითი და დამოუკიდებელი , ასევე თანამშრომლობითი უნარებისა და კოგნიტური ჩვევების ხელშეწყობა - განვითარება.


                        
                                წრის დახასიათება

    
     იაკობ გოგებასვილის ,,ბუნების კარისპირველ გამოცემის წინასიტყვაობაში ვკითხულობთ: ,,ბუნების შესწავლის უმთავრესი მიზანია გაუხსნას ყმაწვილს თანაგრძნობა ბუნებისა, შეაყვაროს მისი გამოძიება და მისი განხილვა
     გადავწყვიტე ამ მიზნის მიღწევაში ბუნების გაკვეთილებთან ერთად საწრეო მუშაობაც ჩამერთო. დამეახლოვებინა პატარა ცნობისმოყვარეები ბუნებასთან, ამიტომ წრის პროგრამაში  სწორედ ისეთი საკითხები და აქტივობები შევიტანე, რაც მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს უკეთ შეიცნონ ბუნება, შეიგრძნონ და იტერესით დაიწყონ მისი  შესწავლა.
      ვფიქრობ, კვლევა-ძიებისთვის განკუთვნილი სავარჯიშოები და დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებები დადებით სასწავლო მოტივაციას შეუქმნის მოსწავლეებს და სახალისოსა და საინტერესოს გახდის ბუნებისმეტყველების მეცადინეობებს.რაც  ასევე დაეხმარებათ შემეცნებითი უნარების დაუფლებაში.
     ვფიქრობ,სხვადასხვა თამაშების, ვიდეორგოლების მულტფილმების, რუბრიკების, ბარათების, ფერადი თვალსაჩინოებისა და რესურსის გამოყენებით შევძლებ  გავაცემინო პასუხი მათთვის საინტერესო  კითხვებზე.
    რესურსებით: დაფა, ფერადი ცარცი, თაბახის ფურცელი,პროექტორი, , შუქნიშნის ბარატები, ბუკები,წებოვანი ბარათები და წრის ფუნქციონირების განმავლობაში, მოსწავლეებსა და მშობლებთან  ერთობლივად შექმნილი თვალსაჩინო მასალა დამეხმარება ...-ის  ბუნების წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგების დაძლევაში.



                          წრის აქტუალურობა
   
   ვფიქრობ, სემესტრის განმავლობასი წარმართული საწრეო მუშაობა აქტუალურია, რადგან სწორედ ამ ასაკში იწყებენ ბავშვები ბუნებაში დამოუკიდებლად ორიენტაციას და უჩნდებათ მისი კვლევის უნარი, აწუხებთ უამრავი კითხვა სამყაროს მიმართ. სწორედ ამ კითხვებზე პასუხის გაცემაში დაეხმარება მათ წრეზე განხილული საკითხები.ასევე წრე ხელს შეუწყობს მოსწავლის შინაგანი პოტენციალის  გახსნასა და მისი შესაძლებლობების გამოვლენას



             

                           

                             საწრეო მუშაობის პროგრამა
  
კლასი:  I
2019-2020 სასწავლო წლის  I სემესტრი
მეცადინეობა ხანგრძლივობა:  კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათს, გაკვეთილების შემდეგ.
N
თარიღი
თემის დასახელება
საათების რაოდენობა
1
18.10
ჩემი საცხოვრებელი
          40 წთ
2
25.10
ბუნებრივი და ხელოვნური
          40 წთ
3
1.11
ცოცხალი და არაცოცხალი
          40 წთ
4
8.11
რა როგორ ხმიანობს
          40 წთ
5
15.11
ბუნების სადარაჯოზე
           40წთ
6
22.11
 სატრანსპორტო საშუალებები
           40წთ
7
19.11
 ხიფათი ქუჩაში
           40წთ
8
06.12
როდისაა ჩემი დაბადების დღე
          40 წთ
9
13.12
ხილი და ბოსტნეული
          40წთ
10
20.12
სასმელი
           40წთ
11
27.12
დავიცვათ პიგიენის წესები
           40წთ


                       
            დასწრების ფურცელი

         წრის სახელწოდება: ,,ბუნების შვილები

          2019-2020 სასწავლო წელისემესტრი.

N
გვარი, სახელი
თარიღი
ხელწერა
1
ანდრია ბერიძე
2
მათე აბაშიძე
3
ტატო გოგოხია
4
ნიკოლოზ კიუმელი
5
სალომე მეტრეველი
6
ნინო ქარცივაძე
7
ანრი ხალვაში
8
სესილი დავითაძე
9
ვეფხვია ართმელაძე
10
დაჩი ართმელაძე
11

12

13

14








კითხვარი მშობელთათვის


სახელი, გვარი                         -------------------------------


1.დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია წრის შექმნის შესახებ
) დიახ;      )არა.

2. თქვენი აზრით,საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენს შვილს მათემატიკური  ცოდნის გაღრმავებაში?
) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

3.იყო თუ არა საწრეო მუშაობა თქვენი შვილისთვის მრავალფეროვანი და საინტერესო?
) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

4.  იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო შექმნილი მოსწავლეთათვის?
) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?


     1    2   3   4   5   6   7   8   9   10



                                         
მოსწავლის კითხვარი

 სახელი, გვარი:                    --------------------------
1.    დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია წრის შექმნის თაობაზე?
) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

   2 .  იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი საწრეო                                                    მუშაობა?
) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

    3.    საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები       გეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
        ) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

     4.   იყო თუ არა შენთვის შექმნილი მეგობრული და    კეთილგანწყობილი გარემო?
       ) დიახ;      ) ნაწილობრივ;    )არა

    5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?


  1    2    3    4    5    6    7    8     9    10








Комментариев нет:

Отправить комментарий